Mryftm123 benim de 5+5 ken sadece kese göründü bebek görünmedi 2 hafta sonra gel demişti ama lekelenmem olunca acil gitmiştim çok minik bebeği gördü 6+1de kalp atışı da çok çok az aldı ama henüz kalp atımı sağlıklı başlamış diyemem dedi. Doktorlar böule gümbür gümbür duymadan sağlıklı gebelik demiyorlar ve bize de zaman asla geçmiyor. Ultrasonda benim 5 gün geride görünüyor ama 5 gün geç yumurtladım o yüzden sizin de öyle demek ki merak etmeuin içinizi rahat tutun. Ben de çok tedirginim açıkçası ama kendimi şöyle telkin ediyorum elimizden gelen bir şey yok olacağı varsa me yapsak da oluyor benim bir kaybım var 9.haftada o yüzden daha tedirginim ama hiç bir şey bizim elimizde değil. İnşallah sağlıkla kavuşuruz