Sekerrr endişelenmeyin iki hafta 20 gün sonra büyüm ihtimalle normale döner. Benim de ilk normal çıktı 9 haftalıkken düşük çıkmıştı, üç hafta sonra tekrar test verdiğimde yükselmişti. Zaten tsh ın yüksek olması ciddi sıkıntı düşüklüğü çok sorun değil. İki üç hafta içinde yükselmez ise o zaman bir endokrin yada dahiliye uzmanına gözükürsünüz. Bu arada ben kendi tecrübelerimi yazıyorum size doktorunuz tabi daha iyi bilir.