bltern1 Hamileliğimin 2. Ayında saçımı boyatmıştım bi defa şimdi okudum ilk 3 ay boyatılmamalıymış ben onu son 3 ay diye biliyordum kızlar yarım saat kadar durup yıkanmıştı şuan 5 aylık hamileyim bi sıkıntı olur mu varmı aranızda saç boyatan
Zeyzey1616 bltern1 ilk 4 aydan sonra boyatılabilir diye bende biliyorum 7.ayımdyım boyucam ama hala korkuyorum emin değilim zararı olur mu diye kimyasal olduğu için saç derinden kokudan çocuğa geçer fln diyenler oluyor