Handanklc Merhaba 7+4 haftalık hamileyim ikizlere, kalp atışlarını dinledik çok şükür ama bugun açık kahverengi leke geldi acaba normal midir Bi sorun olur mu ki?
babyberry Handanklc doktorunuzla hemen iletişime geçin ya da hastaneye gidin her ihtimale karşı önleminizi alın
Tugcek33 Handanklc en iyisi doktorunu aramak canım. Benimde o haftalarda kanamam olmuştu doktoruma gittim yatış yaptı, 3 gün hastenede yattım, sende ihmal etme inşallah bebeklerin iyilerdir🤲🏻
Brsenal Handanklc maalesef ben de 9. Haftaya gireceğim kahverengi lekelenmelerim devam ediyor. Doktor iğne ve progestan verdi devam ediyorum ufak bi kanama kanalı gördü. Her an endişeyle yaşıyorum umarım bi an önce atlatırız🙏🏻
Happy- Handanklc canim korkutmak istemem ama benimde kahverengi lekenmeyle basladi sonraki gun kanamam oldu progestan basladm sende ihmal etme arkadasin dedigi gibi belkide yerlesmeden kaynaklidir ama doktoruna gorunsen daha iyi
Handanklc babyberry alindas daha dün kontrolümüz vardı gittik Bi sıkıntı olmadıgını söyledi bugun biraz fazla yürüyüş yaptım acaba ondan olabilir mi diye düşünüyorum
alindas Bunun kararını kimse veremez kuzum belki yerleşme kanaması belki başka bişey. Doktoruna ulaşabilecek durumdaysan bi arayıp sorman iyi olabilir
Handanklc Brsenal progestan bende en basından beri kullanıyorum ama iki gece almadım ondan da olabilir mi ki
alindas Handanklc ne desem içim rahat etmicek yanlış bilgilendirme olabilir diye, inşallah sorun yoktur
babyberry Handanklc kanama bile değildi ufak bir lekelenme ile acile gittim hastaneye yatışım yapıldı hiçbir sorun olmamasına rağmen. Bunların hepsi önlem siz de önleminizi alın derim
KBR12- Canım seni üzmek istemiyorum ama bende başta ikiz hamileydim kahverengi akıntım gelmişti gittiğimde birinin kalbi durmuş dendi diğeri çok şükür sağlıklı şuan 33 haftalığız o yüzden vakit kaybetmeden gitmeni tavsiye ederim