24+2 deyim Geçen hafta karından ölctü doktor 32 mm cıktı progestan verdi fitil 1 hafta sonra tekrar ölctü 34 mm cıktı normalde 4 haftada bir kontrol ediyorum ama seni 2 haftada bir ediyim rahim ağzından dolayı dedi🤷♀️ Ne biliyim önlem mi alıyor napıyor beni endiselendiriyor🙄 ilerleme iyi mi sizce kızlar rakam güzel mi bi problem yasamam heralde umarım.