Kızlar benim aslında normal doğum olaeak gözüküyodu ama geçen hafta doktorun bebeğin kafasının 3 4 ml haftasına göre önde oldugunu söyledi Bi sağlık sıkıntısından deil ama çok şükür eğer 3 4 ml daha büyürse sezeryan la almam gerekir dedi Bi hafta sonra tekrar gidicem o zman kesinleşecek ama büyürmü acaba daha fazla