Dilaysevtkn 42 kilo ile hamile kaldım 32+4 haftadayım 57,6 kilo olmuşum psikolojim bozuldu beklediğimden de fazla kilo aldım 🥺🥺
minnakveben Dilaysevtkn 42 kilo cok az bence kilo alman iyi olmus sıkma canını motive ediyim bari 🤗🤗🤗
Dilaysevtkn Ab1453 Doktorum sen çok zayıf olduğun için kiloyu sorun etme istediğin kadar al demişti ama ben ilk defa 45 üstünü gördüğüm için kötü hissediyorum 🥴🥺
1PrensAnnesi Dilaysevtkn çok zayıflar çok kilo alır hamilelikte ama 1 seneye eski fiziğinize dönersiniz
Heyecandorukta Dilaysevtkn Boyunuzda uzunmuş, ince bir yapınız var demekki, hamilelikten önceki yapıya çabuk dönülüyormuş, tecrübe edenler öyle söylüyor 😁
Ipek0z Dilaysevtkn boyun zaten uzunmuş canım zaten şu an olman gereken kilodasın sıkma canını böylesi daha sağlıklı emin ol. Ben de 170 boyum 48 kiloydum o kadar kötüydüm ki🤦🏻♀️ şimdi tam olmam gereken hale geldim kilo alınca 💕