Senaaa04 Arkadaşlar merhaba 1 yı önce ikizlerime 32 haftalık erken doğum yaptım ve malesef bi tanesini kaybettim..şimdi yeniden hamileyim ama çok tedirginim..erken doğum yapıp 2.sinde zamanında doğum yapan var mı
Duyguff Ezgiakisik Senaaa04 benim başıma gelmedi ama doktorumdan şöyle bir şey duymuştum ikiz gebelikler her zaman daha risklidir düşük ve erken doğum ihtimali faha yüksektir demişti. Bence kalbinizi ferah tutun stres daha çok tetikler, Allah hakkınızda hayırlısını versin
Deletedmom27 Senaaa04 bende 6 nisanda 33+2 de 960gram doğum yaptım..yine hamileyim yine aynı riskleri taşıdığımı öğrendim nasip bakalım inşallah vaktinde gelir bu kez 🤲🏼
Bhr_21 Senaaa04 bende iki defa erken doğum yaptım şimdi 3. Ye hamileyim ilk baslarda erken dogum olacak Buda falan filan dediler ama şükür şimdi hic bi sıkıntı yok hersey normal gidiyor ilk defa 9. Ayı tamamlicam galiba🤭
Ezgiakisik Bende 2 sene önce 31 haftalık doğurdum kızımı çok şükür sağlıklı ama şuan 36+3 hamileyim 36+0da lekelenmem oldu ama doktorum doğsada artık sıkıntı olmayacağını söyledi yani sıkıntılı dönemi atlattım canım bebiş 36+0da 2900 dü🥰
Senaaa04 Bhr_21 ayy ne güzel..Rabbim yardımcın olsun inşallah..sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim