Tatliskoo devamlı süren şiddetli ağrılar yoksa sorun olmaz demişti doktorum 32. Haftamdayım sağ bacağım uyuşuyo ve ağrıyor artık git gide damarlardaki kan akışı yavaşlıyor biraz ayakta kalim bacağımı hissetmiyorum şu anda sızlıyo ztn belim desen fıtıktan dolayı şiddetli ağrıyor 😩😩 ama doktorum normal dedi herşey yolunda dediği için içim rahat