Mmeltem Merhaba 7+6 gunluk hamileyim ama doktor muanemde 6+1 gunluk dedı ya gec tutunmustur yada saglıklı gelısmıyordur dedı haftaya kontrolde 7+1 olması beklenıyor tüp bebekle oldu ve kalp atısını duyamadık ama ultrasonda gorduk daha once basına gelen var mu cok korkuorum lutfen destek
Alwayshope Mmeltem benim de tüp bebek ilk gittiğimde 6+5 olması gerekiyordu 6+1 çıktı bende endişe etmiştim ama doktor bir kaç gün önemli değil 6 gün sonra tekrar gel 7 gözükmesi gerekir ded gittiğimde tam 7+0 dı inşallah sizinde öyle olur
midekoruyucu Mmeltem ben de sat a göre 5 gün geriden geliyorum. Ultrasonda doktor ne derse onu baz alıyorum artık 🤷🏻♀️
Minay Mmeltem benim de 1 hafta kadar farklıydı şimdi 26 haftalık bazen gününe gün tutuyor bazen hala bi hafta geriden geliyor içiniz ferah olsun
Elaaras Yani benim de 8 haftalık olması gerekirken 6 haftada kalmıştı. Doktor geç döllenme olabilir dedi 1 hafta daha bekledik ama malesef kürtaj oldum. Sizinki tüp bebekmiş bukonu hakkında fikrim yok malesef
Alwayshope Mmeltem doktora ilk gittiğimde 6+1 di ultrasonda gördük ama doktorum dinletmedi şu an çok küçük zararlı dedi 7+0 ken dinletti
Denizin midekoruyucu benimde aynı canım sat: 31 ekim sag: 3 kasım 6w1d çıktı normalde 6w6d olması gerekiyordu
midekoruyucu Denizin çoğu gebenin aynıymış çok okuyorum burda öyle yorumlar. İlerleyen zamanda sat la uyumu yakalıyomuş 🤷🏻♀️ Sağlıklı olsunlar da
Denizin Alwayshope ultrasonun zararı yokki canım ? Nasıl zararlı diyebilir doktor? İstediğin yere yazabilirsin hatta hemşire yada doktor tanıdığın varsa sor
Alwayshope Denizin ben de hemşireyim ultrasonun zararı yok ama şu var kalp atışı duymak için titreşim gidiyor ve ısı veriyor o yüzden bebek çok küçükken ya da yeni oluşuyorken kalp atışını sadece ultrasonda gösteriyorlar biraz büyüyünce dinletiyorlar çünkü bebeğe dediğim ki ses dalgası ve ısı gidiyor. O yüzden zaten kalp atışını uzun uzun dinletmez doktorlar normalde
Denizin Alwayshope anladım canım bilmiyordum tşk ederim , ben nasıl yapayım canım sence ? 2 gün önce 6w1d likken keseyi bebeği gördük , bana 15 gün sonra gel dedi , içim içimi yiyor çol merak edıyorum gitsemmi acaba diye
Alwayshope Denizin rica ederim ne demek. Bebek oluşmuş mudu? Benimde 6+5 çıkması gerekirken 6+1 çıkmıştı 6 gün sonra gittiğimde 7+0dı eğer içiniz rahat etsin istiyorsanız sizde benim gibi gidin
Denizin Alwayshope canım benimde son adet günüm başlangıcı 31 ekim , bitiş 3 kasım , 2 gün önce 6w1d cıktı ultrasonda olması gereken 6w6d , kalp atışınıda biz tam duyamadık ama doktor var dedi , 0.4 lük oksapar iğneye başlattı corasprinde baslattı