Merhaba guzel anneler,
Ben ılk bebegımı sezeryan ıle dogurdum sımdı ıkıncı bebegıme gebeyım. 3 sene tamamlanmıs olacak ıkıncı bebek dogdugunda. Ez az 3 yıl ara olursa sezeryandan sonra normal dogum olabılıryor dedı dr. Aranızda bu sekılde dogum yapanınız varmı yadan cevresınde yapan merak edıyorum.
Tesekkurler