Kızlar merhaba, pıhtılaşma bozukluğu nedeniyle gebeliğim boyunca kan sulandırıcı iğne kullanmam gerekiyor ama raporunu yazdırmam gerekiyor fakat yazdıramıyorum birde iğneyi bulmak çok zor. Şuanda kullanam var mı varsa nerden alıyorsunuz rapor çıkartabildiniz mi nerden çıkardınız yardımcı olabilirseniz çok sevinirim