Kon Merhaba öncelikle hayırı olsun sağlıka zamanında kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim🌿 Bende ikiz bebeklerime hamileyim 20.haftamızdayız çok şükür..ilk 3 ay oldukça zor geçti benim mide bulantıları halsizlik ilaç ve serum takviyesi aldım hep çok şükür geçti. Hareketlerini pıtır pıtır 18.haftada iyice hissetmeye başladım çok özel çok güzel bir duygu..İnşallah Nisan da doğum olacak sezaryen olacak nasipse ikiz bebeklerde normal doğum duymadım sanırım riske atılmaz çünkü bebeklerin ikisininde baş aşağı durmaları oldukça zor genelde hep birinin baş aşağıda diğerinin yukarıda oluyor.