Kızlar merhabaa 💛 33+5 hamileyim 5 gün önce doktor a gittiğimde bebeğim baş aşağı pozisyonunu almış, doktorum doğum pozisyonunu almış demişti. 29. Haftamdan beri karnımda sertleşme, kasılma ve bebeğim de toplanma oluyor günde 5-6 sefer bu yüzden doktorum 36.haftaya kadar progestan verdi fitil şeklinde alıyorum. Beni ara ara görenler karnın aşağı inmiş diyordu ama bu sabah kalktığım da inanılmaz aşağı indiğini farkettim kayınvalidem de şok oldu göbeğim bacağıma dökülüyor resmen oturunca. Doğum yakın da ondan mı acaba? Erken doğum olmasından çok endişeliyim. Tecrübeli olanlar yazabilir mi acaba 🙈