Hatice_karadag Kizlar bişey sorucam size sürekli doktora biseyler sorduğumdan artık çekiniyorum sormaya 😁corasprin kullanıyorum kaçıncı hafta da bırakmam lazım biliyor musunuz ? Sizler kaçıncı haftada bıraktınız ❤️🙏
bburcu Hatice_karadag ben doğuma kadar kullandım. Herkesin durumu farklı o yüzden bunu mutlaka doktoruna danışmalısın
Aysun1983 Hatice_karadag ben 36. Haftama kadar kullanıcam cnm çekinecek birşey yok senin aklında olan tüm soruları sormaya hakkın var bu çok doğal doktora danışmalısın bazı arkadaşlar 32. Hafta da bıraktıklarını belirtiyorlar yani değişiyor sen doktoruna kesinlikle sor 😘
Hatice_karadag Aysun1983 ya evet aslında çok soru sormuyorum ama her gittiğimde sanki yazma der gbi yüzüme vuruyor artık utaniyorum çekiniyorum sorarken en son da demişti ki elinden telwfonu almak lazm kdkdkfdkdk😂😂😂😂😂😂
Aysun1983 Hatice_karadag her gittiğimde hangi ilaçları kullanıyordun diye tek tek saydırıyor bitti mi yazayım diyor hatta bu hafta progestanı söylemeyi unuttum bende alttan muayene edince bir progestan da kullanalım dedi e kullanıyorum zaten dedim bana saymadın onu diyor 😀bütün ilaçlarını hepsini 36. Haftaya kadar kullanacaksın ona göre dedi sustum 🙊
Denizin Hatice_karadag kan pıhtılaşman varsa veriyor doktorlar canım , ama bazı doktorlarda trombofili testi yaptırmadan önlem amaçlı veriyor , çünkü 2 hatta 3 düşükten sonra doktorlar trombofili testi istıyorlar yani kan pıhtılaşman varmı yokmu diye
Asi_0658 Hatice_karadag benim dr 34 kadar kullanacaksın dedi ama drdan doktora farklılık gosterebilir
Nilirem Hatice_karadag bende 32 de bırakacaktım doktor damarda biraz direnç gördü devam ettirdi gecen kontrolde direnç gitmişti ve sezeryan olacagım icin 35+3 de bıraktırdı
Wonderwomen Hatice_karadag asıl en önemli konu bu konu burda kimse karar veremez nezman nasıl bırakacağını kuzum sakın kafana göre brakma doktor gerekli gördüğünde zaten braktiracaktir Allah muhafaza pıhtı oluşur bebeğin beslenmez