Kızlar 39+2 günlük hamileyim, geçen pazar günü nişanım geldi diye size sormuştum, bugün oldu ara ara yoklayan şiddetli bel ağrısından başka bir şey yok 😏
Doktora da gittim; bebeğin başı kanalda 2 cm açılman var ama kendi sancısını bekleyelim dedi gönderdi. Bebeğin hareketlerini hissettiğin sürece sorun yok dedi. Bel ağrısından bazen yürüyemeyecek gibi oluyorum sanki bacaklarımın arasında bir şey varmış gibi. Sonra geçiyor, düzenli bir şey yok 😔 Yürüyüş, çök-kalk, merdiven in-çık, pilates topunda 8 hareketi ve zıplama, günde 7-8 hurma ve perine masajı yapıyorum ama bebeğim resmen yer çekimine meydan okuyor 🤦🏻♀️ Dün gidip meryem ana otu aldım erkenden suya atsam saçma bir fikir olmasına rağmen doğum başlar mı diye düşünüyorum artık takıntı yaptım heralde 🤦🏻♀️
Evimi de bebeğimin eşyalarını da temizledim dizdim, her yer tiril tiril, gün geçtikçe ev kirlenecek yine temizlik yapmaya vaktim kalmayacak diye de darlanıyorum bir yandan da. Biraz uzun oldu kusura bakmayın biraz dertleşmek istedim. 🙏
Özellikle deneyimli annelere sormak istiyorum ilk gebeliğinde eminim bunları yaşayan vardır, biraz siz anlatın içim rahatlasın..