Tüp bebekle gebeyim 28 Kasım’da 3.gun embriyo transferi olmuştum 8 Aralık 16.7 ile öğrendim 10 Aralık 50.2 14 Aralıkta 375 olmuştu beta değerim doktorum tekrar kan verme arts çok güzel dedi kese için 28 Aralıka randevu verdi bugün sabah lekelenmem oldu acile gittim değerim 3453 olmuş ama düşük tehdidi olabilir dediler proluton vurdular korkulacak birşey var mı sizce şuan lekelenmenin devamı yok değerimde çok iyi artmış ama içim rahat değil