Kızlar ilk doğumum da sezeryandı bu da sezeryan olacak kızım 14 aylıkken hamile kaldım şu an son ayımdayım 7 ocak için gün aldık ama o zaman 38+5 oluyorum ama geç gibi geliyor ve iki gündür dikiş yerlerim kıpkırmızı olmus bebek baskı yapıyor başına gelen var mı arada cok fazla zaman olmadığı için mi böyle bilemiyorum salı günü doktora gidecem de başına gelen var mı