Hanımlar dün su sızmasından süphelenip acile gittim turusollu ped verdiler taktım o arada idrar testm cıktı azcık enfeksiyon varmış neyse pedle sonucu götğrdm doktora turnusol kağıdının mor gibiydi doktor ultrasonla bakto bebeğin suyu iyi sızma yok dedi ama internetten bakıyorm test maviye veya mora dönerse amniyon sıvısı demektir yazmıs bazı hamileler sizde bu durumu yaşayan varmi cok aklıma takıldı emin olmadn tekrar hastaneye gitmekte istemiyorm