elisa_ Bebek bezi olarak hangisini tercih ettiniz ? Araştıran var mı ? Hastane çantasına hangisini koydunuz , ve 1 numaralı bebek bezi kaç adet alınmalı ? Mega paketler var genelde , 420 adet alsak çok mu olur , hemen büyüyorlar mı? Hepsi kullanılır mı ?
Tb81 elisa_ biz 40 lı paketi 1 haftada bitiriyoruz. Yeni doğan bebekler yiyip içip uyuyup kaka yapıyor 😅😅 şuan tam 1 aylığız bu paket bitsin 2 numaraya geçeceğiz. Yani 1 numara için 200 adet yeterli olur daha sonra 2 numaraya geçersiniz zaten canım
Zahideuras elisa_ 420 lı cok bence canım genelde ikiz anneleri falan alıo onları 200 lu falan ıyı olur tam Bn sleepy almıstım guzeldı
Karsesi elisa_ prima pure içeriği temiz kullananlar memnun ben bir paket 35 ki aldım 1 numara, 3-5 kilo aralıgı için sanırım. Ama sürekli prima kullanamam aşırı pahalı sleppy kullanmak istyorum içerği temiz fiystı uygun. Bi paket de ondan aldım bebek dogunca ikisini deniycem pişik falan yapmazsa sleppyden devam
Melikeakkc elisa_ 420 çok 100 bile çok ilk in çünkü kaç kilo doğacak ne kadar kilo alacak belli değil
ZehrasMom Ben araştırdım en sağlıklısı ve safı prima pure geldi ondan aldım canım 2 tane 35’li 1 numara çok fazla almadım çabuk büyür belki olmaz diye ihtiyaca göre bitmesine yakın bakıcam. 420 adet çok olur bence 100’lü felan alsan yeter şimdilik
Almilaaa 100lü 1 numara molfix aldım doğumdan sonra bakacaz artık nasıl olduğuna🙆🏼♀️ Çevremden molfix önerdiler sızdırmıyor vs diye bende direkt aldım valla
Karsesi Almilaaa yaa kardeşim bebeğine hep sleppy kullanıyordu bi ara markette bulamadık molfix aldık iki gundr pişik oldu çocuk ve çok sızdırdı biz hiç sevemedik
Almilaaa Karsesi benim kuzenim de molfix kullanıyor ilk sleppy ve prima denedi bebeği pişik oldu aşırı sızdırdı falan hatta sleppy inanılmaz koku yapıyordu sonra molfixe geçti yaklaşık 1 yıldır kullanıyor en iyisi diyor hiç sorun yaşamadı. Bebeğin cildiyle ilgili olabilir herkeste aynı etki olacağını düşünmüyorum yaşıyıp görücez artık💁🏼♀️
Karsesi Yani bebeğin cildine göre de değişiyo sizde stok yapmadan önce bir iki markayı bi deneyin bence molfix tavsiye etmem sızdırıyo kolay pişik yapıyo, slepy temiz içerikli asla da sızdırmıyo çocukda alerjik bir durum yoksa pişik de yapmıyo. Primanın da pure olanının içeriği temiz
Eylullllllllll21- 420 çok canım hızlı kilo aliyolar küçük gelir 100 lü al bizde molfix yeni dogan aldık
Fatos007 elisa_ Bana prima önerdiler.140 lı prima premium care aldım 1 beden. Stok yapmak istemedim yetmezse alırım dedim.