Bugün 12.haftaya girdim.. dün sabah kanama ile uyandım (adet kanaması gibi çok yoğun) hemen acile gittik, ultrasonda kalp atışları devam ediyordu 🙏🏼 kan ve idrar testi yapıldı, kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum.. kanamam devam etmedi, sildikçe hafif kahverengi lekeler geliyor peçeteye.. doktorlar düşük riski var dedi, pazartesiye kadar rapor verdiler, 5-6 saat hastanede yattım sonuçlar çıkana kadar sonra eve gönderdiler ama bir daha bebeğe bakılmadı.. Kendi doktorumu aradım progestan iğne verdi sabah akşam ve cumartesi çağırdı kontrole.. ama içimde ukde kaldı acaba bebekte bişey varmıdır, tam emin olamadım.. böyle bir durum yaşayan var mı?