Cicek12 Merhaba kızlar gebeliğin kaçıncı haftasında tetanoz aşısı oldunuz ya da olunur bilen var mı??
BebegimleYeniHayat_34 Cicek12 benim doktorum önermedi az da olsa illa yan etkisi oluyor dedi kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz evde doğurmayacaksın sonuçta hastanede doğum yapıcan o yüzden gerek yok dedi bende yaptırmadım şuan 26 haftalığız
Cicek12 karanim24 Nisanurunannesi3850 mercimeginanne ben 9 haftaya yeni girdim dün sağlık ocağına gittim 16.haftaya girdiği zaman gel yapalım dedi.ben internette araştırdım biraz ilk 3 ay içinde vurulması gerekiyor yazınca merk edip sizlere sormak istedim.ama sizler daha geç olmuşsunuz .neden böyle denildi bana acaba
Nisanurunannesi3850 21 haftamda aradi hemsire cagirdi ilk dozumu oldum 2 hafta önce Ikinci dozda 1 ay sonra dedi 21 ve 24. Haftalar arasinda vurulurmus ilk doz hemsire öyle demisti bana😊
Kosemen54 Ben 19. Haftada ilk dozu oldum dünde 24.haftada ikinci dozu oldum kolumu kaldıramıyorum çok ağrıyor