Merhabalar. Bir sorum olacaktı.
39+0 da kasılmalarım başladı ama herhangi bir ağrı eşlik etmiyordu ve düzenli aralıklarda değildi. Ertesi gün kasılmalarım geçmişti ve karnımın aşağı inmeye başladığını fark ettim. 39+4 te ishal oldum ve sonrasında karnıma kramplar girmeye başladı. 39+5 te yani dün yarım saatte bir sancı girmeye başladı. Bugün sanki dünü hiç yaşamamışım gibi sancım yok. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum, karnımda hassasiyet var ama sancım yok.
Neler oluyor anlayamıyorum.