Merhaba arkadaşlar, burada yorumlarda da birbirimize güzel dualar ettiğimiz arkadaşlarımız vardı. Ben erken gebelik testi ile 10 gün önce öğrenmiştim. Duyacaklarım yine kötü olacak diye doktora gitmeye korkuyordum. Adetimin geciktiği ile ilgili doktoruma mesaj gönderdim. Hastaneye çağırmıştı perşembe günü gittim. Beta değerime bakıldı çokta minik olsa kese oluşmaya başlamış, birde cumartesi bakalım demişti. Bugün çok net şekilde kesemizde görüldü. 4mm. Tam 5 haftalık gebeymişim sat’a göre de program öyle gösteriyordu Zaten 🙏🏻 Haftaya bebeği, bir sonraki haftada kalp atışını duymak için çağırdı. Allahım isteyen herkese nasip etsin evet hala kalbi atacak mı diye stresliyim ama şimdilik yolunda gitmesi umutlandırdı 💜