Minikkalbimmm Mart2021annesi Merhaba, maşallah bebeğinize sağlıkla dünyaya gelsin inşallah ☺ Ben 24+0 da doktora gitmiştim. 676 gr dedi boyunu bilmiyorum, oğlum olacak inşallah ☺
harikavas Mart2021annesi Merhaba 24+3 750 gr dedi doktorumuz bize de erkek bebiş bekliyoruz inşallah😊 kaç kilo aldınız
Mart2021annesi harikavas harikavas 13 kılo aldım ama ben haşimatoyum ondan kaynaklı cok almam ılk gebelıgımde 20 kilo almıştım sanırım bunda daha çok olcak
harikavas Mart2021annesi bende öyle levotrion kullanıyorum 100mg o da etkiliyor kiloyu ister istemez metabolizmamız daha da yavaş
harikavas Mart2021annesi hem özel de doktorum var hem devlette kadın doğumcu olarak dahiliye doktoruna da tiroid için devlette tahlil sonuçlarımı gösteriyorum ona göre ilaç dozu ayarlıyor