37 haftalığım bundan birkaç hafta öncesine kadar kasıklarımda ağırlık baskı yürürken zorlanma hareket kısıtlılığı , gece yatakta dönerken bile feci ağrı hissederdim . 5 dk yürüsem sancım olurdu eşim olmadan yürüyüşe çıkamazdım . Nefes darlığım daha çoktu . Bu birkaç gündür çok ayakta kalınca oluşan ağrı dışında çok şükür ağrım olmuyor gibi. Sanki ilk günlerimdeki gibi hafifim . Benim ilk aylarım çok rahat geçti ne bulantı ne birşey yaşamadım ortalarında kanamalı riskli geçti . Şimdi eskisi gibi kendimi maşallah diyeyim dinç enerjik yorulmak bilmeyen biri gibi hissediyorum . Doğuma yaklaştıkça böyle mi oluyor .