1babyy Gizmolata Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım:) Miden bulanıyormuydu? neler aşerdin?
Gizmolata 1babyy midem bulanıyor hala ama hiç kusmadım, hiçbişey aşermedim turşu haricinde 😂 kiloda almadım kasık batmaları ve göğüs hassasiyeti olmasa anlamıcam bile 🤷🏻♀️
NAZ2333 Gizmolata benimde bu belirtilerim var mide bulantim var ama kusmuyorm kasikta batma ve cigkofte aserdim 😊
Gizmolata 1babyy herkesin belirtileri aynı olmuyor bulantıda genelde 3. Ayda bitiyor ama bende bitmedi mesela bide üstüne mide yanması eklendi gözüme uyku girmiyor hiçbişey işe yaramadı doktora pazartesi ilaç yazdırıcam artık
Mavi87 Gizmolata canım rennie duo sana çözüm olur diye düşünüyorum. İlacı içtikten 5 dk içinde geçiriyo. Aklında olsun. Doktoruna da sor. Belki sen söylemeden o vercektir. Ama belki aklına gelmeyebilir doktorun.. o yüzden senin aklında olsun
Begm 1babyy rica ederim ramziye göre bebek konumu plasenta ye göre söylüyorum cnm tutmasi yüzde 50imis benim 32+2oldu oğlum olacak inşaAllah
26Merve https://imgyukle.com/i/YfZYRq https://imgyukle.com/i/YfZH20 https://imgyukle.com/i/YfZLAv Banada tahmin yaparmisiniz 🤗🤭❤️🌹
mom6565 Begm [url=https://hizliresim.com/7a9v6Z][img]https://i.hizliresim.com/7a9v6Z.jpg[/img][/url]banada bakar mısın