minikmucizemmmmmm Kızlar adetim 6 gün gecikti hiç belirtimde yok. Dün kan verdim negatif çıktı. Geç döllenme olabilir mi acaba ya da stresten mi geciktim🤦🏼♀️
Msy5151 minikmucizemmmmmm canim benim 10 gunlık gecikme vardı ama kanda ultrason da cıkmadı adet söktürucü felan verdi biraz kullandım cok halsizimdım İcime biraz suphe lactı sonra 18 gun gecikti yine olmadı tekrar test yapıldı hamıle cıktım canım
minikmucizemmmmmm Defnederen Adet olmamakta ayrı bi dert ya ilk defa gecikiyorum bu kadar normalde hep düzenliydi bakalım bekleyeyim biraz daha
Defnederen Msy5151 gercekten mi ben pek sanmıyorum hamile olduğumu adetin 7. Gününde gecikmede test yaptım negatif 17. Gününde kan verdim negatif bugün. 26. Günüm olmadım tarlusal kullandım 9 aralıkta 14 aralıkta bitti daha adet olmadım
Ebru2432 Msy5151 merhaba bana tam olarak nasıl oldu anlatirmisin rica etsem bende 11 gun yapti cikmadi bugun tam 19 gun oldu yarin doktora gidece sen öyle diyince icine şüphe düştü cevap verirseniz sevinirim
Msy5151 minikmucizemmmmmm hayırlısı ınsaalh canim Rabbım istiyen herkese nasip etsin inşallah benimde 7 ay olmadı
minikmucizemmmmmm Tgbanne yok yapmadım ya bide son ilişkide çocuk odaklı değildik afedersin zevk içindi o yüzden hiç bişeyi takip etmedim yumurtlamayı falan🤭
Msy5151 minikmucizemmmmmm yok adet tarihe bakılırsa 7 haftalık ama gec dollenme oldugu ıcın tam belli degil haftası pazartesi günü gıtcem o zmana kac haftalık oldugunı belli olur kese de gorunur se daha yeniyim canim
Tgbanne minikmucizemmmmmm hiçbişey takip edilmediğinde kesin cocuk oluyor , inşallah hamilesindir dualarım seninle , inşallah bizlere müjdeli haberler verirsin , rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻🥰
Msy5151 minikmucizemmmmmm Aminn ınsaalh canim darısı sana olsun inşallah birazda onemseme stres yapma kendiliğinden oluyor o zmana
Msy5151 Defnederen 10 gun gecikti cıkmadı ama 18 gun cıktı bende adet sokturucu fitil felan kullandım tabi yok dur belki bilemeyiz senide heveslemdırmek uzmek istemem ama bekle bakalım