Riskli gebelik bölümü varmış PERİNATOLOJİ diye . O bölümden bir doktora randevu aldım bakalım ne diyecek . Ben 2 aylıkken öğrendim hamile olduğumu çünkü adetimden sonra 2 hafta arayla 4 gün adet gibi koyu kan geldi . Hamile olmama rağmen . O yüzden anlamadım zaten bide korunuyorduk .aklımın ucundan bile geçmedi hamile kalma ihtimalim . Salı günü yazarım muayeneden sonra