N-K Kizlar yardim edermisiniz ? Bebegimin kafasi 4hafta önden gidiomus ben 36+1 ken kafasi 40‘dan gidio olmasi normal bir durummu sizinde basiniza geldimi endiselenmeliyim ?
Gizmolata N-K siz doktorunuza bunu öğrendiğinizde sormadınız mı? Bu bir sorun mu diye. Bu arada asla yanlış anlamayın meraktan soruyorum bazı doktorlar böyle ağzı açık bakıyor soruyoruz cevap alamıyoruz. Kendi doktorum değilde diğer bölümlere gittiğimde yaşıyorum bazen. Yani konuyla ilgili bir bilgim yok ama bende merak ettim İçinizi ferah tutun inşallah önemli birşey değildir yolun sonuna gelmişsiniz nerdeyse Sağlıkla kavuşun 🥰🙏🏼
Zeynepahmett N-K benimki de iki hafta önde. Bunu doktor söyleme gereği bile duymadı ben ultrason kağıdında gördüm şaşırdım hatta niye söylemedi diye belki çok önemli değildir bilmiyorum ki
dd34_ N-K benim bebeğiminde kafasının büyük olduğunu önden gittiğini söyledi doktorum şeker olunca büyük olduğunu söylemişti ama şekerim yoktu yine bi detaylıya yönlendirdi hemen beni tekrar girdim ölçüm yapıldı normalmiş erkek çocukların babayı taklit ettiğini söyledi ve genetik olduğunu çok şükür herşey normal 🙏🏻
Esmanur_97 N-K dün gittim kontrole 33 haftalığız kafasını ölçtüğünde 36 haftalık gibi dedi ama korkulcak bi durum yok dedi pozisyonundan dolayı büyük ölçebiliyoruz dedi rahat olun detaylıda filan birşey çıkmadıysa.. normalde de bi hafta önden gidiyordu zaten kafası erkek bebiş bu arada😊
N-K Gizmolata ayni o dediginiz gibi sordugumda net cvp alamadim bi sorun varmi diye sordugumda aldigim karsilik „yoooaakkta kafasi baya büyük oldu“ ne dedigi belli degil endiselenmeliMiyim dedigimde yoook ama önden gidio kafasi dio yani salak gibi kaldim orda nedio bu diye
N-K Zeynepahmett 3 hafta önce gittigimde banada 2hafta önde dedi netten baktim 2haftaya kadar normalmis ama simdi 4 hafta demesi beni korkutmadi degil
Gizmolata N-K valla bana sorarsanız karşılarında gerizekalı varmış gibi gerekirse ayrıntılı anlatıcaklar ben o çocuğun annesiyim, bilgi almak en doğal hakkım ve benim 15 dk muayne sürem var . Bi doktora daha gidin olmazsa
Svmcan N-K olanı söylüyor sorun değil ama büyük. Genetik olarak sizin veya eşinin kafa çapı normalden genişse bebeğinizin de böyle olabilir genlere bağlı demek istiyor .Sağlık açısından sorun yok sadece normal doğum Sürecinde eger annenin çatısı geniş değilse normal doğum büyük kafalı bebeklerde zor olabiliyor.
Zeynepahmett N-K sizin doktor da pek bir tuhafmis. Ne biçim cevap bunlar ya hu. Tamam sorun yoktur gerçekten kafası biraz büyüktür o kadar ama bunu bu şekilde ifade etmek de ne ilginç. Bence de başka bir doktora daha görün sen canim. Ben iki hafta sonra başka bir doktora da gideceğim bu arada benimki de demek fark açılabilir çünkü geçen ay bir hafta önde idi iki oldu ve daha 27 haftalığım
marysmom N-K bir problem yoktur merak etmeyin benimkisi de iki hafta önde hatta başka bir doktor bir gün önce üç hafta diye hesaplamış . Sordum doktora bir problem yok sadece normal doğumu etkiler dedi benimkisi sezaryan olacak zaten onu da bildiğimiz için sorun yok.
N-K Gizmolata valla düsünmüyor degilim birazda bu durum korkuttu beni acikcasi 3hafta önce 2hafta önden gidio demisti simdi ise 4haftaya kadar önden gitmesi cikti bu doktora birsey sormazsam düzgün anlatmio zaten ikili cevaplar verio ben dedim htta seker testi yapalim o yapildiniz 25haftalikken normal cikti sonuc gerek yok diyo ama sonra beni endiselendiren cvplar verio kafam cok karisik 😞
N-K dd34_ size kac hafta önden gittigini söyledilerki ? Gerci benimkinin babasinin kafasi büyükte degil 4hafta cok fazla degilmi bilmiyorumki
Gizmolata N-K sizin bütün gün aklınızı kurcalıcak bir doktora gerek yok bence, neden gidiyoruz biz bu kontrollere bebeğimiz iyi mi ne durumda hakkında bilgi alalım diye gidiyoruz, iyi haberini alınca ordan rahat ve mutlu çıkıyoruz. E böyle yaparsa ne anladık
Elif19851985 N-K doğum yaptınızmı bebegin durumu nasıl bende 30 haftaya kadar hep 1 buvuk hafta önde idi şuan 4 hafta önde cevap verirseniz sevibirim
dd34_ N-K iki hafta önden gittiğini söyledi şeker testini sordu hatta tekrar baktı normaldi emin olmak için detaylıya soktu ilk gebeliğim bende tam bilmiyorum onu söylediğinde çok korktum sormaya başladım hemen oda gittiğim doktorla aynı şeyi söyledi genetik ailede varsa birini taklit eder dedi sonra detaylıdaki doktor bütün ölçümleri aldı oda aynı şeyi söyledi yaptırınca rahatladım
N-K Gizmolata kesinlikle katiliyorum .. benim durum biraz farkli ben türkiyede kontrole hep gittim cocugu almanyada dogurmak icin yurtdisina geldim ve böyle deli bi doktorun eline düstüm ilk gittigimdese begenmemistm ama belki hamileligin ortasinda geldimde anliyamadi dedm bidahakine cözer misaliydi fakat simdi daha cok korkuttu beni kafam rahat deil kötü olan baska doktora gitmek istiyorum ama simdide alman bayrami araYa girdi noelden dolayi 2hafta heryer kapali sansima 😔
N-K dd34_ aslinda bende detayliya bir girsemmi belkide daha net olur ordaki doktor iyi ya sizde bir sorun olmamasina sevindim Allah sag saglim kucaginiza almayi nasip eder insallah .. üc hafta öncesinde banada 2hafta ilerde demisti dün gittim 4hafta oldu diyince kafamda deli sorular malesef
N-K Zeynepahmett bencede cnm baska doktor buldugumda gidicem normal degil cünkü böyle cvplar daha cok soru isareti birakti bende evet sık sık kontrol ettir inşllah herşey yolunda gider senin Cnm ☺️
Gizmolata N-K siz tatil bitene kadar gönlünüzü ferah tutun iyi düşünün iyiyi çağırın inşallah bir sorun çıkmıcak size burdan gebe duası yolluyorum 🥰🙏🏼
N-K Esmanur_97 benimde erkek bebiş cnm 3 hafta öncesinde 2haftaydı dün gittiğimde bana 4hafta oldu demesine şaşırdım keşke yanlış bakmış olsa valla cok sevinirim 😬 .. Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin cnm
dd34_ N-K içini ferah tut rabbimin izniyle hepimiz evlatlarımızı kucağımıza alıcaz inşallah sağ sağlim eğer yönlendirme yaptıysa detaylıya tekrar girmeni tavsiye ederim ozaman için gerçekten rahatlıcak ama stres yapma ondan uzak dur bu süreçte
N-K dd34_ haklısın dünden beri telefonu elimden düşürmedim köyü düşünceler kafamdan cıkmadı acıkcası ama iyi düşünelim iyi olsun haklısın ben detaylı icin randevu almaya calısıcam inşallah iyi gğzel şeyler söylerde rahat ederim .. Amiiin canım inşallah herkese 🥰
dd34_ N-K internete bakıp hiç morelini bozma oralarda herşey yazıyor neden öksürüyorum diye yazsan neler neler çıkıyor oyüzden sen gönlünü ferah tut ve ben inanıyorum çok güzel haberlerle buraya geliceksin inşallah ve bir sorun olmıycak Allah ın izniyle annesi bebişinde 🙏🏻❤️