Smaa Sezeryan sonrası 2. Gebeliği olan anneler ne zaman sonra tekrar hamile kaldınız? Kısa sürede hamile kalanlar, Dikişlerinizde sıkıntı yaşadınız mı? Doktorunuzun konuya yaklaşımı nasıl oldu?
Gamze06 Smaa canım bende Sezeryan oldum ve kızım 10 aylıkken ikinciye hamile olduğumu öğrendim. Bu da sezeryan olacak mecbur
Alparslan Smaa sezaryan dogum yaptım 3 sene ara ile hamile kaldım şuan 29 haftalık hamileyim bi sıkıntı olmadı suana kadar cnm
Deletedmom0067 Smaa ben gecen haziranda dogum yaptim kizim 4 aylikken hamile kaldim istemeden oldu aldirmayida asla dusunmedik suan 28 haftadayim bi skntim yok sadece zayifmis biraz aralarnda 13 ay olacak
Asenam Smaa 🖐🏻 Ben 😂 kızımın 2 yaşına girmesine 1 ay vardı öğrendiğimde doktorlar genelde iki sezeryan arası en az iki yıl olmalı diyo
Smaa Gamze06 Ben 2 ay önce sezaryen doğum yaptım, bebeğimi kaybettim malesef... Şimdi 2. Bebeğimiz için nekdr süre geçmeli dye sormak istedm
Gamze06 Smaa çok geçmiş olsun. Benim arkadaşimda düşük yaptı doktor belli bi süre vermişti ara vermesi için tam hatırlamıyorum ne kadar olduğunu, beklememişti bi kaç ay sonra hamile kalmıştı. Doğum da yaptı bi sorun olmadı en iyi doktorunuz yönlendirir sizi. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah.
Gamze06 Smaa aminnn ederim tabi. Dualarımda her zaman söylerim rabbim kimsenin kucağını boş bırakma, evlat isteyen herkese nasip et, hiçbir anayı evlatsız bırakma diye🙏 Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah şu mübarek ay hürmetine..
Smaa Deletedmom0067 Hayırlı olsun sağlıkla kucagınıza alın inşallah🙏🏻 Nasıl korunmuştunuz peki? Doktorunuzun kısa sürede tekrar hamile kalmanıza tepkisi nasıldı?
Deletedmom0067 Smaa acikcasibi kereligine korunmamistik nasilsa olmaz diye cunku oncekinde cok denedik ustune hep adet goruyodum korunmama ragmen esmde bisey olmaz dedi ama oldu😁 doktorum kizdi hemen gel alalim dedi yapamazsin falan filan cok kotu olduk esimle baska bi hastaneye daha gidelim dedik o doktorda asla o sebepten cocuk almam ben sknti olmaz en fazla 1 hafta erkenden aliriz dediler ve suan hala o doktora gidiyorum hersey yolunda bu sure icinde 3 4 defa baska soktora gittim hicbiri skinti yasicaksin soyle olur boyle olur demedi. Ama burda bi arkadas 3 ay sonra hamile kalmia 34. Haftada dikisleri acilmisti
Ikinciyibekliyorum Smaa ilk kizimi 2014 şubatta kucagima aldim . Simdi ikinci kizima hamileyim 23. Haftamdayim. Aralarında 4 sene var . Allaha sukur dikişler yönünde simdilik bir sıkıntımız yok doktorum da olmaz dedi araları var dedi 🤗