Canım anneler günaydınlar öncelikle..
Gece 11den beri adet ağrısı gibi ağrım ve bel ağrım başladı ama öyle kasılma tarzı değil dakika tutamıyorum sürekli ağrıyor 12de de peçeteye hafif pembemsi lekelenme oldu sabaha kadar uyuyamadım 5 civarı kalktığımda da kahverengimsi bi akıntı vardı pet koydum 6.30 civarı yine kahverengimsi leke gördüm.. Nişan dediğimiz şey böyle parça parça da gelebiliyor mu acaba ? Aranızda bunu yaşayan oldu mu ? 38+0 günlük olduk endişe etmeli miyim sizce 😔