Kızlar 17 Aralık sabahı sezeryan doğum yaptım bebeğim kuvezde şu an doğumdan hemen önce covid geçirdim diye sütümü de istemediler gogsumu hiç ellemedim sikmadim sagmadim bugün hafif ıslandı sagmam gerekiyor mu sagmasam ne olur sütüm kesilir mi bebeğim pazartesi çıkacak inşallah