Ozagac lekelenmem ne kadar? Doktora göründün mü? Benim de 5. Hafta da lekelenmem başladı doktora gittim yerleşme kanamasıdır dedi. Bu hafta yine gittim lekem devam ediyordu. Şuan da 6+2 deyim. Kalp atışı duyduk çok şükür kese de oluşmuş. Ama lekem var az az. Sıkıntı etme dedi doktor dikkat et kendine dedi. Sen nerden kesenin boş olduğunu anladın?