Kızlar merhaba bugun covid-19 testim pozitif çıktı ve kafayı yicem inanilmaz cok dikkat ederien nasıl oldu diyorum 20 gun once kardeşlerim coviddi onlardanmo gecti bilmiyorum artık herneyse sizde geciren varmı naptiniz ne yediniz ictiniz bebekde problem oldumu veya dogumda sorun yaşayan bilgi verirseniz cok sevinirim kendimi cok kotu hissediyorum 28+6 haftalığız bu arada