Ulkuhilal99 doktor nelerı ıstedı bılmıyorum canım, bilgisayardan yazdı sekreteri verdi bana ister burda yaptır ıster dısarıda demişti. Bnde saglık ocagında yaptırıyordum ilk zaman haftada 1 yapfırıyordum dogum yaklasında kasınntım daha fazla olunca ıkıye cıkarttı. Zaten 37 de yaptırmıştım sonucları goturdum. Hemen alalım cocugu dedi byagı yukselmiş risk dedi. Normalde 40 haftadan snra cocuk tuvaletını yapıyor ya bu rahatsızlık olunca annede Cocuk 37 den disnra her an tuvaletı yapabılırmış zehirlenmesın diye bu tur rahatsızlıgı olan anneerı 37 de alıyorlarmış. degerlerıne baglı tabı. 11 gun pnce kasıntım var mıydı. Yani kendını ızle bir iki gun kasıntı devam edoyorsa doktoruna soyle. Özele gidiyorsan numarası vardır mesaj atabılırsın