Mucizemm Kızlar merhabalar. Bebeğim 2480 gram doğdu ve 1. Ay da 600 gram almıştı. Bana çok az geldi ve mamayla desteklemeyi düşündüğümü söyledim doktora onaylamadı. Normal olduğunu söylüyor aldığı gramın. Sizin bebişler kaç gram almıştı acaba
Edaramazam Mucizemm canım benm ablam dogum yaptı Bi ay da bir kilo alması gerek demişti Birinci ay kontrolünde ve sütle doymuyor demiştik evolvia mama verin ama muhakkak verin sakın aç kalmasın dedi ve artık her ay Bi kilo alıyor sen bide başka Bi doktorla görüş bence