Herkese merhaba bi sorunum var bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Gebeliğimin tam 8. Haftasındayım ve bugün aniden göğüs hassasiyetim şişliğim ve ağrım geçti biraz araştırma yaptım ve kalp durması gibi bilgiler gördüm ilk gebeliğim ve çok korkuyorum bilgisi olan başına gelen biri varsa yardımcı olabilir mi acaba bebeğime birşey olmuşmudur😣😣😣