Esosun canım bi daha idrar verirken özellikle akıntının idrarının içine girmemesine çok çok dikkat et bende de lökosit çok fazla çıkmıştı doktorum bazı şeylere dikkat ederek tekrar vermemi istedi temiz çıktı idrarını yapmadan önce iyice bi ıslak mendille akıntın vs var mı diye sil sonra idrarının bir kısmını dışarı yap sonra kalanını idrar için verdikleri kaba yap bunlara dikkat edersen daha net sonuç görebilirsin. Her ihtimale karşı bol bol su iç, idrarını hiç tutma geldiği gibi yap. İnşallah bu şekilde geçer.