Fikret Kaç haftalık olduğumu bilmiyorum 2 gün önce test yaptım ve pozitif çıktım aşırı derecede bir bel ağrım ve kaşık ağrım var neden ?
Narin9 Fikret hamilelik ve adet belirtileri aynı olur ilk öğrendiğimde Bende de oluyordu en kısa zamanda doktora git canım korkacak bişy yok doktoruna söyle yine de😊
Bircan0144 Fikret ilerleyen zamanlarda gaz problemi kasıklarda daha şiddetli Ağrı olacak korkma normal rahim damarları genişliyor
Fikret Nuray23 size söylesem siz hesaplasanız ben bilmiyorum ve nasıl hesaplanacağını bilmiyorum 15 kasımda adet günümdü
Nuray23 Fikret 5.haftaniza gelmissiniz. Doktora gidip keseyi gorebilirsiniz. Folik asite filan baslatir. Agrilarinizda olucak ilk aylar normal tabiki kanama olmadigi surece. Hayirli ugurlu olsun😊😊
Gizmolata Fikret solunuza yatıp cenin pozisyonunda yatın dinlenin, en yakın zamanda dr kontrolüne başlayın. Hayırlı olsun 🥰
Fikret Nuray23 normalde doktor bana 10 gün sonraya verdi keseyi görmek için bence ben 10 gün beklemeyim gideyim
Nuray23 Fikret bence doktora gorunmeden iliski yasamayin. Doktorunuz herhangi bi sorun gormezse zaten sorun yok der. Ama bilmediginiz bi risk de olabilir. En iyisi beklemek 👍