Güzel anneler hepinizi selamlıyorum ☺️
2 gun önce oğlumu kucagıma alfım hamd olsun ve hepiniz için dua ettim. Öncelikle kızlar sakinlik cok onemli. Belden vurulan iğne ve sonda gercekten hiç hissedilmiyor arkadaşlar sakın korkmayın. Ben çok ağladığım için doktorum genel anestezi uygulatmış uyandığımda Denizim doğmus giyinmişti bile ☺️ sımdı 2 gun oldu bıraz agrım var fakat asla dayanılmıcak gibi değil sadece gunde 1 kez 1 agrı kesıcı yutuyorum. Fakat oğlum küvezde kaldı. Nefes alışları hızlı oldugu için 1 hafta hastanede kalacak 😪Bunu onlem amaclı oldugunu bılıyorum ve sizlerden dualarınızı eksık etmemenizi rica ediyorum 😪 sorularınız olursa seve seve yanıtlarım. Sevgiler 🧡