Zeyzey1616 organiktir boya olarak geçiyor Watsonsda var. Bio magic ismi ben ondan aldım hiç kokusu yok. 25. haftada boyadım. Doktor 24 den sonra boyayabilirsin organik boya ile demişti. Kuaföre gitmeye de korktuğum için evde eşimle beraber kendimiz yaptık :) kuafördeki gibi olmadı ama kötü duran dipleri düzeltti ☺️