momelif gönlümden geçeni dedim gecen sene kayıt olmuştum bebegimi kaybedince silmiştim hesabi şimdi tekar düşünüyoruz tekrar kurdum hesap ve bebek bekliyen bölümünde okadar post okuyorum ki her ogluma bakışımda yarabim çok şükür diyorum beni mahrum bırakmasın rabim inşalah bir degil birden fala verir de sizde bizlerle çocuk tecrubelerinizi anlatırsınız 😘🥰🥰