Merhaba kızlar. Emzigin faydaları ve zararları olduğu biliniyor. Ben çalışan anne olduğum için emzik kullanmayı düşünüyorum ama bazı zararlarida olduğu söyleniyor tabi inşallah bebekte tutarsa benm gibi kararsız olan ve kullanıp tecrubeli olanlar ne dusunuyorsunuz bu konuda ?