Hayatta böyle bi doğum hikayesi yazacağım aklımın ucundan geçmezdi ama yazdım😊kızlar 35+2 haftalık hamileyim akşam yemekten sonra çok daraldım bol bol hareket ettim tıkandığımı düşünerek. O aksamda kayinvalidemlerde kalmıştık sonra saat gece 2 gibi yattık ben herzamanki gibi uyuyamadım sağa dön sola dön saat 4 oldu benden akıntı gelmeye başladı ama çok hızlıydı acaba kanamamı diye düşündüm lavaboya kalktım ve o anda benden biseyler gelmeye başladı o an dank etti kafama suyum geliyordu ama anlamamak mümkün değil eğer suyunuz geliyosa gerçekten müdahele edemiyorsunuz lavabodada baya su geldi bildiğiniz su yani idrarınızla ayırt edebilirsiniz sonrasında eşimi kaldırdım dedim suyum geliyo hemen kalktı annesini uyandırdı ve apar topar hastaneye gittik ebeler muayene etti evet doğum başlamış 1 cm açıklığın var dediler ve beni odaya aldılar yatış işlemlerim yapıldı.Ardindan ebe geldi tekrar muayene edeceğini söyledi ama benim canım çok yanmıştı böyle söylüyorum diye korkmayın herkezde aynısı olcak diye bisey yok benim canım çok yanmıştı her muayeneden sonra ağlıyordum en son doktorum geldi o da muayene etti ama ben acıdan kıvranıyorum ağlamaya başladım ben sezeryan istiyorum ben normal doğuramam dedim doktorumda 4 cm olmuş açıklığın gel normal doğum yapalım dedi ama ben bidaha o şeyi yaşamak istemiyordum ama normal doğumda muayenesiz olmuyor malesef ebede benle konuştu eğer normal istemiyorsan hemen kararını ver boş yere suni sancı çekme biz senin acı çekmeni istemiyoruz ve bu sende bir tramva yaratabilir dedi benimde canıma minnet zaten o acıyı çekmek istemiyorum ama bakın yine diyorum o kişiyle alakalı benim canım yanıyorsa sizinkide yancak diye bisey yok. Saat öğlen 1.45 de beni doğuma aldılar saat 2.06 meleğim doğdu çok şükür hiç bir sıkıntısı olmadı kuvezede almadılar 1 gün hastanede kaldık ve evimize geldik ama tabiki bebeğim biraz zayıf ve küçük ama olsun hiç bir sağlık problemi yok çok şükür ve çok güçlü bir bebek en önemliside bu hayattaki en güzel şeylerden birymis anne olmak şüphesiz .Üç gündür ciddi anlamda uyuyamadım ama kızım için herşeye değer o sağlıklı mutlu olsun yeter allah inşallah sizlerede güzel doğumlar nasip etsin evlatlarınızı sağlıkla kucağınıza alın güzel anneler 🤲🐣💓