Kaderkurtbey Kızlar 37. Haftamdayım kan ilacımı haftada bir kullanıyorum çok üşeniyorum onu kullanmaya bu durum kötü yan etkileri olur mu ?
Umksanbe Kaderkurtbey ben hep kıllandım ama şuan ilacım bittti ve doğuma 13 gün kaldı o yüzden artık gidip almak istemdim bide kan ilacı çok da önemli değil eğer tahlillerin normalse 😌 ablamın doktoru kullanma bile demiş
Gulsurmeli Kaderkurtbey ilacı almaya üşenmek mi 🙄 Doğumda zorlanabilirsiniz şuan ki hayatınızda da halsizlik vs gibi sorunlar yaşayabilirsin bende kullanıyorum günde 1 kere zaten akşam yatmadan 1 saat önce alıyorum. Açıkcası hiç üşenmiyorum mide bulantım kullanmaya başladıktan sonra 2 kat daha fazla oldu ama yapacak birşey yok 🤷🏻♀️
sarisu1 Kaderkurtbey kanım ilk başlarda o kadar düşüktü ki kan tüpü kullanıyordum sonra ilaca geçtik yedinci aydan sonra baya yükseldi cildimde lekelenmeler oldu kan ilacıda yaparmış son iki aydır kullanmıyorum düşüşte olmadı doktorum kendi bıraktırdı ilacı 38 haftadayım
zepbjk Kaderkurtbey Kan tahlili yaptırıp bakman lazım benim değerlerim düşük hatta artık günde 2 kere kullan dedi doktor
Mmrv00 Hamileliğimin basindan beri haftada 2-3 kere kullandım en fazla.37 haftalardayken doktor degerin dusmeye baslamis dedi onun disinda bir sorun olmadi ama ben gunde 2 kasik keciboynuzu pekmezi iciyordum
Yigitalp2711 Bende 37. Haftadayım günde 2 tane kullanıyorum değerlerim düşük diye maltofer tüp olanından içiyorum
Busra34gms Kaderkurtbey değerlerine baktır canım normalse sıkıntı yok ama bi arkadaşım aynı hatayı yaptı ve doğumda 3 ünite kan verildi kansızlık hat safhadaydı ki seninde son haftaların en azından bilmiş olursun değerlerini