ikiz_annesi_ Kizlarr 23 haftalik hamileyim ve göğüslerimde hic bi değişiklik göremiyorum acaba normal mi?
deniiizz ikiz_annesi_ başlığı görünce doğum yaptınız sütünüz gelmiyor sandım.🙄 37. haftam bitiyor süt falan gelmedi şimdiye kadar normal olan da bu zaten. Gelenler var ama herkesin bir değil, doğumdan sonra süt gelir.
Gulcan0187 ikiz_annesi_ 39 haftalık oldum sabah sezeryan olacağım hiç süt gelmedi akıntı olmadı. göğüslerim sadece büyüdü. Bebek emerek sütü getirecek artık.
Melikeakkc ikiz_annesi_ hamile olunca illa göğüste bişey gözükecek diye bişey yok arkadaşımın göğsü hiç büyümedi bişey olmadı emziriyor benimki iki kat oldu. Sarkacak nerdeyse. Yani yapıdan yapıya değişiyor.
ikiz_annesi_ deniiizz evt k.bakmayin yanlislik oldu duzeltemiyom da, evt süt gelmemesi normal da bnde hc bi degisklik yok sadece koyulaşmış okadar.
Zeyzey1616 ikiz_annesi_ canm değişiklik olarak bişy olmuyor zaten koyulaşıyor ve büyüyor okdr bişyler damlası için birazdaha haftalar geçmen gerekiyor bnm 25 den sonra hep atletime geliyordu su gibi bişy damlıyordu ara sıra bu haftalardan kimseden daha süt gelmez
ikiz_annesi_ Arkadaşlar yine söylüyorum başlik yanlişlikla olmuştur süt gelmemesi tabikide cok erken.