Hayır benim ilk doğum normaldi Buda Normal olur dedi doktor 4cm açıklık vardı nstye gitmiştim ama hazırlıklıydım sancılı gittim çünkü ufaktan sancı ama haIrlıklı olmakta fayda var dedim ve gittim alttan muane yaptı doktorum sonra Sünni sancı serum taktılar şaman yaptılar ve sonra nstye son kez bakalım dedi ve bebeğin kalp atışları zayıflamıştı son bir alttan muane ile karar vercem yine dedi doktordun .ve baktı bebek baş pozisyonu dik vermiş dedi yan vermesi lazım dedi doğum olabilmesi için ve kordon dolanması oldu dedi aniden seZeryana gittim ve cok zor bir durum bebeğimi kaybetme korkusu dualarım herşey üstte ama cok şükür kucağıma aldım yawrumu Allahım kimseyi evlat acısıyla snama yarabbim🤲