Hanzade06 Kızlar 41+0 ı’m.1 cmlik açıklık var.Yarin sabah suni sancıyla doğumu baslatcak doktorum dua edin bana nolur ilk gebeliğim heyecandan uyuyamıyorum :))
Cagemeg Hanzade06 Sağlıcakla doğsun minik inşallah. Allah yardımcınız olsun, sakin olun herşey güzel olacak inşallah yarın ☺️🌺❤️
Leylayunus Hanzade06 aman uyu kuzum ben de ilk doğumda sen gibi uyumadım en son pilates topunun uzerinde uyuklarken ebeler tuttu resmen uyuyarak doğurdum
Gulcan0187 Hanzade06 bende sabah doğum yapacağım heyecan korku endişe hepsi bi arada uyku tutmuyor malesef.
Sinemisdemiraggg Benim de pzt doğumum Allah yardımcımız olsun canım benim bebeklerimize bize sağlık güç versin
Hanzade06 Sinemisdemiraggg Amin rabbim sana da hayırlı sağlıklı kolay doğum nasip etsin bana da inşallah.Saatler geçmiyor sanki :))
Mcakir Hanzade06 Ayy çok güzel heyecan MaşAllah😍 uyursan daha güzel tabi senin için ama muhtemelen o gün gelince bende uyuyamıcam😅
Hanzade06 Mcakir 2 saat uyuyup geri uyandım guguklu saat gibi istesem de olmuyor canım rabbim hepimize kolaylık versin:)