annelik16 bebek büyüyor artık. O gerginlik hissi çok kötü patlamak üzereymişsin gibi 🤣 daha yolun başındasın bol bol krem yağ sür yoksa çatlaklar başlar bende karnım çıkmaya başladığından beri sürüyorum 28. Haftadayım henüz bi şey yok inş olmaz. Ayrıca göbek çıkmaya başlamayana kadar göbeğe bi şeyler sürmek işkence gibi geliyor ama şu an öyle değil göbeğinin büyüdüğünü gördükçe gerildikçe sürmen hem rahatlatır hem de nemli kaldığı için çatlama riski olmaz